Rabu, 13 November 2019

ESP Shaklee bukan hanya bagus untuk menyusu semata-mata....Ibu yang ada masalah kesihatan boleh cuba.

Bila kita dah lalui ceaserean yang kedua...pastinya tahu kita kena jaga kesihatan dengan lebih baik. Ditambah pengalaman kedua melahirkan Nasa, lukanya lain sedikit. Seminggu yang pertama selepas melahirkan saya rasa sangat sakit kat tempat ceaser tu...memang nak bangun dari katil pun kena berpaut dengan lengan abah Addinnasa. Allahu akhbar!

Saya tahu luka kalau nak cepat baik memang amalkan Vitamin C dan Zinc...tapi paling utama kita perlu ada sel yang sihat supaya Vitamin C dan Zinc tadi diserap dengan lebih baik dan kita akan dapat hasilnya dengan lebih baik. So nak ada sel yang sihat kita perlu ada cukup protein. Protein pun perlu ada yang seimbang...termasuk lah 9 essential amino asid yang perlu diambil dari luar kerana ia tak dapat dihasilkan oleh badan.

Sebab itu saya pilih amik ESP Shaklee. Saya tahu ia bagus untuk ibu menyusu. Dan masa yang sama saya memang amalkan kerana nak cepat baikkan luka ceaser.

Kesannya memang puashati dan lebih puashati bila nampak hasil minum ESP Shaklee untuk menyusu. Ketara hasil minum ni kerana nampak pada anak.

Pengedar Shaklee Kuala Terengganu

Walaupun saya menyusukan Addin sampai 3 tahun lebih....tapi result pada Nasa lebih dahsyat sebab saya minum ESP lebih banyak berbanding masa menyusu Addin. Addin pun debab juga masa kecil.

Selain amalkan beberapa vitamin untuk cepat recover dari Ceaser, ESP Shaklee memang wajib ada dan bekalan tak pernah putus.

Malah saya minum hingga sekarang...terutama bila dapat tahu rupa-rupanya pengambilan protein yang seimbang membantu mengawal kolestrol dan tekanan darah tinggi. Malah untuk ibu-ibu yang ada masalah kolestrol tinggi atau ada masalah tekanan darah tinggi, boleh juga amalkan ESP Shaklee sambil menyusukan anak.



So ibu-ibu yang menyusu anak, cubalah dapatkan  ESP Shaklee dan rasai kesannya ke atas diri sendiri dan perkembangan ke atas anak.InsyaAllah ia menjadi satu pelaburan yang terbaik.


Boleh baca beberapa TESTIMONI SET MENYUSU 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Ingin membuat pesanan ESP Shaklee? Boleh terus  klik sini.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Pengedar Shaklee Kuala Terengganu
 Berminat nak beli produk Shaklee ?
 Berminat nak JOIN AHLI Shaklee ?
 Nak makan vitamin Shaklee secara PERCUMA?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 📱 Call/Whatsapp : 012-853-5689

 🌻 Salam sayang dari
  N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda. Kami sangat menghargainya.