Rabu, 27 September 2017

# Keunikkan Shaklee # Menjadi Ahli Shaklee

Kerja keras dihargai dengan percutian 5 bintang ! - Pengedar Shaklee Miri dan Shaklee Terengganu.

Dulu saya pernah jadi penganggur terhormat selepas habis belajar. Hanya duduk rumah. Puas minta kerja sana sini. Penat tau. Ada juga bisikan hati jahat datang sekali sakala...apalah dosa sampai susah sangat nak dapat kerja.

Suami saya puas usung saya sana sini minta kerja. Alasan mereka tolak ialah over qualified. Ya saya tak memilih kerja pun. Jadi kerani pun jadilah tapi sebab ada degree dan mereka takut saya demand gaji kot jadi akhirnya saya tak dapat kerja kat mana-mana.

Yang membuatkan saya terbuka minda buat tuition dirumah sebab saya pergi sebuah pusat tuition untuk minta kerja jadi guru tuition maths...ini kerana saya minat subjek Maths. Tahu tak berapa gaji yang ditawarkan? Mati-mati saya ingat RM600 tapi rupanya RM200 sahaja sebulan. Tolak minyak berapa aje bersih yang dapat kan?

Akhirnya saya decide buat tuition kat rumah aje. Usaha cari anak murid dengan guna poster tampal merata tempat terutama di kedai yang sediakan signboard. Syukur kat Miri banyak aje  kedai yang sediakan signboard iklan dan tampal secara percuma. Ya seminggu aje. Lepas tu kena letak iklan semula.

Dari seorang sampai berpuluh dan akhirnya mengalah sebab dapat kerja cikgu sekolah.

Dari cikgu sekolah, elok dah semua cuma kesiankan anak orang lain jaga. Kerana kes bibik dera baby saya bagi tahu suami nak amik cuti tanpa gaji. Siapa sangka rezeki tahun tu kerajaan sediakan cuti tanpa gaji jaga anak. So saya habiskan selama 5 tahun sambil tu buat Shaklee.

Tapi mana ada senang nak senang kan?
Orang kutuk? Eh biasa ...sampai sekarang pun kena. Tapi sebab kita tahu apa yang kita nak demi masa depan, kita fokus pada usaha aje. Sebab susah pun kena kutuk, senang apatah lagi.

Kena sabar....namun alhamdulillah perlahan-lahan berkat sabar merasa juga..... reward ini saya usaha demi anak-anak. Mereka perlu belajar tengok dunia.


Alhamdulillah.... antara yang kami seronok dengan bisnes Shaklee adalah peluang melancong yang ditawarkan. Dari domestik kini dah upgrade jadi regional , ada umrah malah antarabangsa.

Percutian ini memang diberi percuma. Tak perlu keluar duit kecuali duit belanja [ shopping].

Pengedar Shaklee Miri dan Shaklee Terengganu

Pengedar Shaklee Miri dan Shaklee Terengganu

Pengedar Shaklee Miri dan Shaklee Terengganu

Pengedar Shaklee Miri dan Shaklee Terengganu

Pengedar Shaklee Miri dan Shaklee Terengganu



Ya Shaklee menawarkan percutian bertaraf 5 bintang yang mana layanannya terbaik !

Sekurang-kurangnya kerja keras kita dihargai dan ia boleh dinikmati bersama ahli keluarga juga.


Anda berminat nak tahu lebih lanjut mengenai peluang percutian yang ditawarkan? Boleh hubungi saya secara langsung www.wasap.my/60128535689



#pengedarvivixshakleemiri
#pengedarvivixshakleeterengganu
#pengedaraktifshaklee




 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Nak beli produk Shaklee ?
Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak Duit Tambahan melalui Shaklee?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 📲 Call/Whatsapp : 012-853-5689


♛ Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Euphoria Shaklee Malaysia

Euphoria Shaklee Malaysia