Kuasa 20 kali ganda lebih dari Vitamin C ?

Bukan tak pernah terdetik dalam hati sebelum ni...cuma bila ia terdetik waktu yang tak sesuai...time nak tidur atau masa yang tak sesuai nak text tanya...jadi akhirnya ia terkubur aje macam tu.

Bertahun makan tapi tak pernah ada jawapan pun.

Namun kerana keyakinan dan pegangan saya selama ini adalah " Setiap majlis ilmu pasti ada ilmu yang baru aku belajar " .

Ya memang adakala kita ke majlis ilmu kita dapati kita ilmu yang sama atau kita pernah dengar tapi kalau kita amati pasti ada benda baru yang menjentik hati dan minda kita.

Ia berlaku pada saya last week...Dalam kelas Shaklee di Kuala Terengganu bila puan Nutritionist tu sebut 20 KALI GANDA dari VITAMIN C !

Saya terus besarkan mata tengok slide yang sedang dibentang....nak comfirmkan produk apakah itu?

Tahu ke produk apa?

Vitamin ini boleh menghapuskan 20 radikal bebas berbanding Vitamin C menghapuskan 1 radikal bebas!


Apa tu radikal bebas? Ia adalah sel jahat yang yang merosakkan DNA tubuh kita. Jika ia tidak dikawal boleh menyebabkan penyakit dan paling teruk boleh sebabkan ketumbuhan atau kanser.



So balik pada vitamin  tadi....

Maka kerana kemampuan vitamin ni menghapuskan radikal bebas dalam badan. Inilah jawapan yang saya cari selama ini kepada soalan = Apa sebenarnya kekuatan carotomax berbanding vitamin c dalam melawan radikal bebas?

Nak tahu vitamin apa tak?

Vitamin itu ialah Carotomax !

So siapa yang memang rajin makan ...saya ucapkan tahniah! Kerana hakikatnya mereka yang mengamalkan carotomax bukan sahaja memberi mata yang lebih terang cantik dan bersinar tetapi dalam tak langsung membantu meningkatkan sistem imun badan menjadi lebih utuh.

Sebab tu vitamin ACE [ Carotomax, Vitamin C dan Vitamin E ] adalah gabungan 3 vitamin yang kuat untuk hapuskan radikal bebas! Mereka yang mempunyai sakit kanser juga disarankan mengamalkan vitamin ini!

So jika anda nak cantik dan nak lebih sihat, selain mengamalkan pengambilan Vitamin C, apakata tambahkan juga carotomax! Worth to buy!


Jika anda mahu mata yang terang, lebih sihat dan bersinar dan mahu kesihatan yang lebih optimum, apakata tambahkan carotomax dalam list supplement anda.

Bagi yang amalkan Vitamin C tapi nak lebih mantop jom tambah sebotol Carotomax!



Serius tak rugi!


Boleh hubungi kami untuk dapatkan stok Carotomax hari ini!





* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 Nak beli produk Shaklee ?

Nak JOIN AHLI Shaklee ?

Nak Duit Tambahan melalui Shaklee?

 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 📲 Call/Whatsapp : 012-853-5689

 ♛ Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Catatan popular daripada blog ini

Cara menyimpan susu perahan

Kurus dengan teh hijau!