Mencari cara tingkatkan ekonomi keluarga?

Bermula dengan dunia surirumah....berkawan dengan surirumah....segalanya bercerita tentang surirumah. 

Nak buat duit dari rumah.

Dunia mungkin tak nampak berkembang sangat...kecuali si surirumah adalah orang yang rajin membaca dan bahan bacaan adalah berbentuk membuka minda serta bukan gosip semata-mata.

Tapi saya percaya kalau mereka yang ada internet...pastinya mereka akan punya facebook dan mana yang rajin akan menulis blog. Ini sahaja cara untuk berhubung dengan dunia luar.

Saya akui saya niat berhenti dari makan gaji kerana nak jaga anak2 saya sendiri. Saya nak banyak masa dengan mereka dan mengajar mereka sendiri. Namun saya tahu saya juga ada tanggungjawab pada mak saya...mak dah besarkan saya dan hantar saya belajar sampai ke Universiti. Memang ...memang mak tak pernah minta duit walau sesen sekalipun..tapi sebagai anak saya nak juga beri mak sedikit elaun bulanan untuk pakai mak belanja.

Sebab itu saya mula belajar menulis blog....saya share dunia Shaklee saya pada orang diluar sana. Itu sahaja cara mudah saya berhubung tanpa perlu selalu keluar rumah. Ditambah suami saya kerja dan saya perlu jaga anak2 di rumah.

Hakikatnya saya pernah jadi surirumah terhormat. Tanpa gaji dan mengharapkan elaun suami. Bila suami dapat bonus boleh tumpang sekaki...tapi jauh di sudut hati tertanya...sampai bila nak jadi macam tu? Dok mengharap duit suami ? Sampai bila?

Teringin juga nak ada duit sendiri....nak beli barang impian dan mimpi makan angin dengan duit usaha sendiri. Dulu pernah kerja makan gaji...tapi malangnya anak entah ke mana bila sibuk dengan tugas hakiki.

Pada saya seorang surirumah yang ada sumber income 3-4 angka pun dah maju sangat....sekurang-kurangnya dapat beri sikit kat mak. Memang bukan satu kewajipan anak perempuan tanggung mak tapi takkan dalam hati tak de belas ehsan nak balas jasa mak kan?

Jadi dari situ saya memang berniat nak bantu ramai surirumah, dalam mereka amalkan vitamin Shaklee untuk seisi keluarga sihat , secara tidak langsung mereka usaha dapatkan makan vitamin percuma. Seterusnya perlahan2 membina pendapatan daripada Shaklee untuk bantu ringankan beban keluarga.

Saya yakin para suami juga seronok bila isteri mereka boleh buat multitasking...buat kerja rumah dan waktu yang sama mereka boleh dapat beberapa ringgit bonus dari aktiviti yang mereka buat secara serius dari rumah.

Memang ramai yang berjaya dengan Shaklee permulaan income hanya RM puluhan dan seterusnya jadi ratus dan cecah ribu.

Walaupun tambahan hanya RM dua hingga tiga ratus ...ish banyak boleh bantu ringankan beban keluarga.

Kena tahu cara....


So jika anda adalah suami dan inginkan isteri anda lakukan something dirumah secara tidak langsung membantu ekonomi keluarga...apa kata cuba produk Shaklee dahulu dan kemudian decide bagaimana ia boleh bantu ekonomi keluarga.

Kami akan ke Kota Kinabalu Sabtu ini untuk bertemu dengan mereka yang ingin mengetahui Shaklee dengan lebih lanjut. Jika anda berada di Kota Kinabalu dan berkesempatan untuk datang ke kelas kami...feel free to call us at 0128535689.

Melalui pengalaman kami 16 tahun dalam Shaklee , kami akan cuba bantu anda melihat semua peluang yang Shaklee tawarkan.

Jumpa di sana, insyaALLAH.


 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

COD Shaklee Miri Sarawak. 

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com


 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛
 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Catatan Popular