Buat duit dari rumah


'Jangan nangis, ibu nak pergi kerja sayang' kataku pada anak kecilku di depan pintu taskanya.
Ya ALLAH berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Ibu kalau ada kerja lain yang boleh buat dari rumah, pasti ibu takkan tinggalkan adik di taska sayang.


Buat duit

Inilah keluhan ibu biasa yang bekerjaya. Dalam kerelaan terselit rasa keterpaksaan kerana meninggalkan si anak di taska. Saya juga pernah melalui perkara ini dahulu.

Dalam melangkah kaki ke tempat kerja, hati masih merintih sayu mengenangkan episod yang perlu dilalui setiap hari bekerja. Belum masuk lagi hari terpaksa outstation. Bertambah parah bila suami turut outstation maka si kecil ditinggalkan di taska atau di rumah ahli keluarga terdekat.

Alhamdulillah selepas mengenali Shaklee saya usahakan untuk menjadikannya biznes online. Saya nekad untuk menjadikan biz ini dari rumah sahaja. Tak perlu nak meeting setiap hari atau minggu. Semuanya guna online.

Tiada yang mustahil sebab dengan internet duni menjadi tanpa sempadan.

Tak perlu menjual? Hakikatnya pertukaran barang dengan duit kan dipanggil jualan. Cuma ia tidak menekan pembeli. Menulis di blog sebagai satu perkongsian ilmu tentang manfaat produk. Jika ada yang berminat dan berkenan di hati maka boleh membuat pesanan dari kami. Syukurnya syarikat ini menyediakan penghantaran produk pada seluruh Malaysia. Ia sangat-sangat membantu.

Kini dah 6 tahun saya buat Shaklee secara online. Alhamdulillah ia bantu saya menjana pendapatan hanya dari rumah. Dapatlah cover gaji cikgu maka secara langsung dapat saya berikan duit bulan-bulan pada mak seperti masa kerja makan gaji dulu.

Dah menjadi trend kini ibu-ibu mahu bekerja dari rumah. Dapat urus anak , suami dan keluarga.

Saya yakin menjadi impian ramai para ibu hari ini untuk bekerja dari rumah. Jom mulakan hari ini untuk dapatkan hasilnya lagi 1 atau mungkin 2 atau mungkin 3 tahun akan datang. Bertindaklah untuk merealisasikan impian anda!



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 Call/Whatsapp : 012-853-5689


 Salam sayang dari

 N @ Ibu Addinnasa

Catatan Popular