Bekerja dari rumah satu keseronokkan!

Alhamdulillah hari ini saya dapat sampaikan beberapa pesanan COD bersama anak2 dan suami. Syukur dipermudahkan segala urusan. Semoga perjalanan kami dipermudahkan ALLAH hendakNya.

Jika tiada aral kami akan berada di KL selama 1-2 minggu bergantung kepada urusan suami saya di sana. InsyaALLAH jika tiada aral akan menemui beberapa orang yang dah buat temujanji untuk belajar berbiz dari rumah.

WAHM atau nama singkatan bagi Work At Home Mother dimana kami menjalankan perkongsian dan berniaga produk secara alam maya. Latihan dan mentoring juga kami banyak lakukan melalui email, kumpulan tertutup di fb.

Ia bukanlah perkara baru kerana semakin ramai yang telah menyedari hakikat bahawa bekerja bersama anak dan keluarga adalah satu yang menyeronokkan sambil dapat menguruskan sendiri anak2 dan hal2 rumah.

Saya yakin para suami juga lebih senang dan tenang apabila isteri mereka sendiri yang menjaga anak2 di rumah. Namun redha dan restu suami itu sangat penting dalam menentukan kejayaan isterinya. Bagi saya, suamilah tunggak kekuatan seorang isteri. Suami saya sendiri akan menjadi pemerhati disamping memberi motivasi dan pandangan yang bernas agar isterinya seimbang hal dunia dan akhirat.

Pendapatan? Ia bergantung pada usaha individu itu sendiri. Jika kita serius dan fokus, memang akan nampak hasilnya. Namun kena percaya bahawa rezeki itu semuanya datang dari ALLAH swt.
Sekurang2nya para isteri tidaklah bergantung dengan pendapatan suami semata2, sedikit pendapatan yang diperolehi sekurang2nya dapat membantu meningkatkan taraf ekonomi keluarga kita sendiri.

******************************************************************


Berminat untuk sertai kami? Atau ingin mendapatkan produk Shaklee?

Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
Call/Whatsapp : 012-853-5689
Facebook : Norita Idris
Salam sayang dari Ibu Addinnasa

Catatan Popular