Set B, ibu menyusu dan untuk suami juga!

Bulan lepas mak saya datang bertandang di rumah untuk seminggu sebelum mak menunaikan umrah. Trip kali ni mak menegur wajah suami saya yang makin bersih dan cerah. Mak kata dulu suami saya nampak gelap dan kulit wajahnya berjerawat ( disebabkan resdung). So mak pun tanya apa yang suami saya amalkan. Saya cuma jawab, apa yang mak nampak semua vitamin dalam bakul tu adalah semua yang suami saya makan. Termasuklah protien.
Saya pun beritahu mak, protien yang mencukupi akan membantu tubuh menghasilkan sel baru. sel baru ini lah yang akan menyebabkan sel mati yang lama mudah disingkirkan. Kulit wajah akan nampak cerah dan bersih apabila consume cukup protien. Kalau dulu saya selalu ada gastrik dan maigrain, sekarang alhamdulillah pulih sepenuhnya malah dapat berpuasa dengan sangat baik. Syukur sangat.

Bagi ibu menyusu pula, protien membantu mempercepatkan penghasilan susuibu memandangkan protien adalah komposisi utama dalam susuibu diikuti oleh kalsium dan vitamin lain. Dengan protien dan kalsium serta mineral yang mencukupi anak membesar dengan sangat hebat terutama pada seawal usia 0-6 bulan ditambah pula metabolisme bayi masih rendah pada ketika itu. Namun pada selepas usia itu, protien masih memainkan peranan penting kerana protien perlu untuk meneruskan pertumbuhan si anak tadi sehingga dia berhenti menyusu susuibu. Pengalaman menyusu dua orang anak sehingga 2 tahun malah lebih dari itu, anak saya tak berapa nak makan, mereka lebih suka menyusu susubadan berbanding makan. Namun perkembangan dan tumbesaran mereka sangat baik, alhamdulillah.

Ramai yang membuat pesanan dari saya  set B + ESP dan mereka mengakui kesan yang berbeza dengan sebelum mereka mengambil produk ini.
Ditambah seronok apabila vitamin ini boleh diamalkan seisi keluarga dan tidak terhad hanya kepada ibu yang menyusukan anaknya. Cuba tengok testimoni ini.


 Sila klik untuk besarkan imej.

Suami saya sendiri mengakui keseronokan mengambil vitamin, walaupun dulu beliau bukan pengamal yang tegar tetapi kini dengan hasil yang beliau perolehi, kami sekeluarga sangat berpuashati dengan Shaklee.
Anda ingin mencuba? Hubungi saya melalui sms/ whatsapp di 012-8535689 untuk maklumat lanjut.






Boleh email kepada saya di nnorita78[@]yahoo.com atau sms kan kepada saya 012-8535689 untuk konsultasi .


Salam sayang dari Ibu Addinnasa

Catatan Popular