Mencari pendapatan sampingan dan makan vitamin secara PERCUMA!



Salam bahagia dan semoga sentiasa dalam rahmat Allah jua....


Saya pasti setiap kita menyimpan impian untuk bekerja dari rumah... menjana pendapatan di samping dapat menguruskan keluarga. Tanpa perlu memikirkan kemarahan bos, makan hati dengan rakan sekerja yang kaki bodek, tugasan yang bertimbun....


Saya mengambil cuti tanpa gaji pada tahun 2007 hujung tahun dan niat asalnya hanya untuk dua tahun. Waktu itu dalam kepala saya , saya nak buat tuition di samping buat Shaklee sebagai sambil-sambilan. Masa tu saya hanya mahu fikirkan saya perlu ada duit untuk cover elaun bulanan emak dan belanja bulanan saya.


Kini selepas habis cuti dua tahun, saya meneruskan untuk cuti lagi dua tahun dan merancang untuk menghabiskan peruntukan cuti yang ada dan jika dizinkan Allah saya ingin berhenti dan meneruskan apa yang sedang saya lakukan sekarang.


Dulu saya tak percaya melalui pendapatan sampingan di rumah kita boleh mendapat pendapatan di luar jangkauan ...tetapi setelah saya laluinya, memang benar. Kita boleh dapat lebih hebat dari apa yang kita sangkakan....walaupun adakala seperti mustahil. Saya pernah menikmati pendapatan melebihi pendapatan makan gaji saya.


Konvensional business, kita perlu tahu dan belajar buat demo, buat parti macam parti tupperware, ajak orang datang dan tengok demo. Inilah saya lakukan dulu. Namun hasilnya tidak sehebat mana.... penat pun ya juga.


Kini saya dah menemui cara yang lebih cepat dan relevan untuk zaman ini. Lebih hebat lagi jika mendapat restu suami dan sokongannya...pendapatan boleh berlipat kali ganda.


Dalam session yang akan dibuat pada 4 Disember ini akan saya dedahkan rahsia bagaimana saya menikmati pendapatan yang berkali  ganda dari pendapatan seorang guru.

Bukan sekadar makan vitamin secara percuma malah kami sudah menikmati apa yang sebelum ini MUSTAHIL buat kami yang makan gaji.


Ada orang menjana pendapatan dengan pelbagai cara...namun bagi saya sebagai seorang surirumah sepenuh masa buat masa ini apa yang sedang saya lakukan sangat berbaloi....dan saya ingin kongsikan dengan anda diluar sana dengan lebih terperinci dan semoga apa yang kami visual kan nanti membuka minda kita untuk mendapat kehidupan yang lebih hebat.

Bagi anda diluar sana yang juga sedang mencari pendapatan sampingan, dialu-alukan untuk menyertai program tersebut bersama saya dan keluarga Euphoria saya.

Tarikh : 4 Disember 2010
Tempat : Scriptory Box, Tingkat 1, Wisma Bling Lustre, Tmn Meranti Jaya, Puchong
Masa : 2.00 petang hingga 5 petang.
Bayaran : RM70/ orang or RM120/berpasangan. (Khas untuk semua downline dan loyal customernShaklee saya)
Bayaran untuk bukan ahli RM100 perseorangan.
Tempat adalah TERHAD iaitu 50 orang sahaja!

Bayaran boleh dibuat kepada saya melalui MBB 101048786368. Norita Mohd Idris dan emailkan bukti.


Discount : 10% jika bayaran dibuat sebelum 10 November 2010.

Harga selepas diskaun: Ahli RM63 seorang atau RM108 berpasangan




Emailkan kepada addinnasa@gmail.com untuk menyertai program ini!




Sila daftar awal untuk memastikan anda mendapat tempat!


Jika anda bukan ahli Shaklee, boleh mendaftar menjadi member Shaklee dengan saya untuk mendapat harga ahli.




Salam sayang dari ibu



Catatan Popular