Revolusi terbaru Shaklee


Dalam ibu sibuk menulis , menjawab email tidak kurang juga update order vitamin termasuklah Vivix, satu revolusi terbaru Shaklee. Harga? Memang mahal tapi siapa jua yang dah mencuba akan mengatakan harganya sangat berbaloi dengan kebaikannya.
Baru2 ini ada seorang yang menelefon ibu dan berkongsi kebaikan Shaklee yang telah dilalui oleh kakak iparnya...

" Kakak ipar akak nampak cantik walaupun dia lebih tua dari akak. Dahi dia licin, tiada kedutan akibat usia yang meningkat. Miracle la Vivix ni"

Ibu tanya lagi..."berapa lama dia dah makan?", jawab kakak ni kakak iparnya sudah 3 bulan mengamalkan pengambilan satu sudu teh Vivix setiap hari.

Memang benar, ibu ada satu testimoni dari luar negara...wajahnya nampak kedut pada awalnya kerana usianya mencecah 90 lebih. Tetapi selepas mengamalkan Vivix, wajah nenek ni berubah menjadi seolah2 usianya baru 50 tahun. Kulitnya kelihatan sangat cekang dan dia memang nampak sangat muda!!!

Ibu pun amik Vivix tapi ye la sebab ibu pun masih muda...tak la nampak effect sangat kot....hehehehe. Tapi betul la kata abah,siapa yang tak nak nampak cantik dan muda?

Apakah yang buatkan kita nampak tua dan berumur?
Banyak faktor.... pemakanan yang tidak teratur dan tidak lengkap, cara hidup sekarang yang semuanya sibuk belaka, tidak cukup tidur....dan banyak lagi sebenarnya. Cuma dua faktor utama ini yang menjadi perhatian penyelidik.

Bagi kalian yang tidak menyusu dan mengandung...boleh mencuba Vivix, vitamin antioksida dalam bentuk cecair dan sangat sedap! Ia berperasa anggur concentrated!
Hanya 1 sudu teh sehari membekalkan resveratrol yang sama di dalam 100 gelas wain merah.
Resveratrol sangat penting mencegah kanser, dan paling penting anti penuaan.
Jika dah consume Vivix perlu ke makan vitamin yang lain? Jawapan ibu....memadai dengan Vivix, ia memberikan tenaga dan kita rasa segar sepanjang hari!

Sesiapa yang nak mencuba Vivix boleh membuat pesanan dan yang hebatnya ibu akan beri freegift serta free postage!

Salam sayang dari ibu





Catatan Popular