Macam mana saya survive?

Ada beberapa suara sumbang yang selalu berkata... dia bolehlah amik cuti tanpa gaji sebab suami dia bergaji besar. Senang hati betul bila berkata demikian. Jikalaulah suami saya bergaji besar, rasanya tak perlu saya bekerja. Saya hanya mempunyai beberapa bulan lagi untuk menjaga dua putera saya ini, memandangkan tahun hadapan saya perlu melapor diri untuk sambung bertugas.
Ada juga yang turut bertanya bagaimana saya survive tanpa gaji...adakah mengharap duit dari suami semata-mata? Terus terang saya katakan suami saya memikul banyak tanggungjawab sepanjang saya bercuti...kesian kat abah tapi saya sangat menghargai pengorbanan beliau. Apa yang boleh saya buat untuk meringankan bebannya?
Saya hanya mampu berdoa agar rezeki kami dilapangkan...saya doa saya tidak stress dan saya berdoa agar saya bersyukur dengan segala yang saya ada. Saya hanya mampu mencoretkan kisah dan pengalaman saya bersama Shaklee di dalam blog ini. Seandainya ada yang ingin mencuba produk ini saya alu-alukan tanpa paksaan. Secara langsung saya menjana pendapatan yang mana saya bersyukur kerana dengan pendapatan ini dapat saya hulurkan buat belanja mak di kampung serta membantu perbelanjaan rumahtangga saya. Banyak ke yang saya dapat? Secara jujur saya katakan saya mendapat pulangan atas apa yang saya usahakan.
Bagaimana saya dapat pendapatan jika saya menjual dengan harga ahli? Memang saya tidak mendapat untung runcit walau sesen dan segala konsultasi adalah percuma, tetapi saya mendapat bonus dari Shaklee atas apa yang saya kongsikan dengan anda dalam blog saya.
Kepada semua pelanggan tetap saya, terima kasih atas sokongan anda. Saya hanya berkongsi secara jujur atas apa yang saya amalkan sejak 8 tahun yang lalu.
Bagi yang ingin mencuba produk Shaklee, anda dialu-alukan untuk bertandang ke rumah saya untuk melihat sendiri apa yang saya makan dan begitu juga keluarga saya. Semoga apa yang saya kongsikan bersama mendapat manfaat di dunia dan akhirat. InsyaAllah.

Catatan Popular