Get Crafty

Semalam sebelum menghantar Addin ke kelas seni di Davinci , tiba-tiba abah bertanya dengan ibu, adakah Addin benar-benar gembira dengan kelas ini? Ibu tanya kenapa pula abah terfikir sedemikian rupa.. abah merasakan Addin tidak lagi merasa excite bila nak kelas tersebut. Pada dasarnya memang benar, Addin kelihatan penat mewarna terutama apabila menggunakan crayon semata-mata. Jadi abah dan ibu membuat keputusan untuk mencuba di Art Crafty yang pernah ibu lihat di One Utama. Memandangkan abah malas nak ke sana kami hanya mencuba di G.E a.k.a Great Estern Mall di Ampang.
Memang menarik kerana di sana anak-anak hanya perlu memilih art craft mana yang menjadi pilihan mereka untuk mereka buat bersama teacher mereka. Addin memilih untuk membuat kereta yang kelihatan seperti BumbleBee. Memandangkan kelas tersebut adalah 60 minit untuk setiap session sp ibu dan abah sempat merona dalam bangunan GE dan boleh tahan hebat juga semua lot kedai dalam bangunan tersebut.
Selepas sejam hasilnya sangat hebat... *nanti ibu update dengan gambar hasilkerja Addin.
Mengapa ibu sanggup spend duit berbanding simpan dalam ASB? Jawapannya adalah kerana rezeki yang ibu dapat adalah rezeki anak-anak maka pelaburan yang terbaik adalah dengan menyediakan yang terbaik buat mereka bukan setakat keperluan fizikal termasuklah vitamin tetapi mental agar seimbang kedua2nya.
Ibu sayang anak2 ibu!
















Catatan Popular