Selasa, 2 Jun 2009

# Healing crisis

Healing crisis?

Pernah dengar tak kiasan ini? Penyakit ni datangnya seperti ribut tetapi ianya pulang seperti siput. Bermaksud penyakit ni datangnya sepantas kilat tapi untuk pulih cukup makan masa. Begitu juga mereka yang ingin sembuh, ingin cantik, ingin sihat dan sebagainya. Ini semua memerlukan masa dan kesabaran. Mak saya selalu kata, penyakit ini satu kifarah, Allah mengampunkan segala dosa2 kecil kita. Memerlukan kesabaran kerana hasilnya di kemudian hari sungguh lumayan.
Untuk mengurangkan healing crisis, pesakit digalakkan mencuci usus mereka terlebih dahulu agar penyingkiran toksik dapat dilakukan dengan lebih mudah. Bagaimana? Disarankan pengambilan herb-lax sebanyak 5 biji pada Sabtu malam dan Ahad malam. Ada sesetengah kes, healing crisisnya sangat teruk, namun kerana mereka yakin Shaklee bukanlah ubat tetapi sekadar supplement untuk membantu sel badan hidup sihat dan dapat membina antibodi sendiri maka mereka akan terus mengambil supplement ini untuk mendapatkan kesan yang optimum.
Mengapa ada sesetengah golongan mendapat healing crisis yang sangat teruk? Ini kerana tubuh badan kita mengandungi banyak toksik dan ianya perlu disingkirkan agar sel dalam tubuh kita dapat menyerap semua vitamin dengan mudah dan lancar.
Saya doakan kepada semua mereka yang baru mengambil produk Shaklee menikmati kesihatan yang cemerlang. Nikmat kesabaran itu sangat bernilai harganya.

Euphoria Shaklee Malaysia

Euphoria Shaklee Malaysia