Jumaat, 17 April 2009

Profile tag

Maaf ya Wan...lambat bayar hutang. Biasalah bekejar dengan dua hero kat rumah...

Apa pun terima kasih kerana menge "tag" blog ku ini.



1. Letakkan gambar profile anda




2. Terangkan apa maksud gambar itu.

Maksud? Gambar ibu, Addin dan Nasa. Abah mana ye? Oh abah pemalu, so abah jadi cameraman aje.

3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?

Suka sangat...sebab ibu suka tengok wajah2 hero ibu, semua dah besar...mudah-mudahan cemerlang, gemilang dan terbilang. Amin.


4. Giliran siapa selepas ini?
Hmmm, rasanya ramai yang dah buat.... so sampai sini jek la. Boleh ke?

4 ulasan:

  1. heppy je tgk gambar tu...ooo ramai dah buat ek?heheh, wan ni br2 nak belajar :P.'

    acihh kak

    BalasPadam
  2. sweet nye.. :)

    www.my-alia.com

    BalasPadam
  3. Wan
    Akak la kena ucap terima kasih kat Wan sebab tag akak. Tag la selalu ek. hehehehe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda. Kami sangat menghargainya.