Khamis, 19 Februari 2009

Dalam diam....

Dalam diam .... pandai anak ibu yang sorang ni buat kerja. Pantang lepa, terleka walau sesaat budak comel ni ada sahaja yang nak diusiknya.


Nasa tak perasan yang ibu dah nampak Nasa nak cuit laptop ibu!


Uiiii... tekun benar budak ni!


"Mana agaknya huruf abc yang ibu ajar ni???"


" Susah jugak nak eja ni, abc lintang pukang!"




"Alamak! Ibu dah nampak!"

4 ulasan:

iena hamdi berkata...

hahahah sama la mcm mia ni pun...

~Umi.Sufira~ berkata...

Comelnye~=D

OneSue berkata...

nasa kaco laptop ibu yer...hehhee

kusyuk nyer dia..bersungguh betul nak tekan.semangat ni.tu klu tinggal kan tu mau da dah pandai taip pulak kang.hehheheh

CPM honey_nurhaliza berkata...

dh besar dah nasa....comeyyy..;)